از بین رفتن دو میلیارد SHIB به دلیل سوزاندن توکن شیبا اینو در ژانویه

 از بین رفتن دو میلیارد SHIB به دلیل سوزاندن توکن شیبا اینو در ژانویه

شیب

سوزاندن توکن های شیبا اینو در ژانویه به طرز چشمگیری سرعت گرفت. طبق گفته های CryptoEye، در سه هفته اول سال جدید به اندازه دو ماه آخر سال ۲۰۲۲، توکن سوزانده شد. رقم فعلی ماهانه فقط کمتر از ۲ میلیارد SHIB است و میزان سوزاندن توکن روز به روز در حال افزایش است و در حال حاضر ۷۶۰% است.
مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

تعداد توکن های Shiba Inu ارسال شده به آدرس های مرده مستقیما با قیمت SHIB مرتبط است. بنابراین، تقریبا دو برابر شدن حجم سوزاندن توکن با افزایش ۵۰ درصدی قیمت ها تسهیل شد. جنبه دیگری از این الگو نشان می دهد که اگر توکن Shiba Inu دچار فروش شدیدی نشود، اما در عوض بیشتر بر روی احساسات صعودی فعالان بازار سوار شود، می توان انتظار افزایش بیشتری در نرخ سوخت را داشت.

پس از رشد مداوم طی سه هفته گذشته، توکن شیبا اینو، همراه با بقیه بازار، سرانجام متوقف شد و وارد فاز انباشتگی شد. در مورد SHIB، بالاتر از سطح قیمت مهم ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار است که نشانه خوبی است.

حتی اگر قیمت شروع به اصلاح کرد و این ناحیه را از دست داد، می توان دستور توقف سفارش را انجام داد تا متحمل ضررهای زیادی در پوزیشن های باز نشوید. با این حال، اگر روند صعودی ادامه یابد، آزمایش ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار برای هر ناحیه SHIB غیرممکن به نظر نمی رسد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید