آیا سریال بی‌گناه متوقف می‌شود؟

 آیا سریال بی‌گناه متوقف می‌شود؟

سریال بی گناه

مدتی پیش خبری مبنی بر توقف سریال بی‌گناه به گوش رسید. خبری که دلیل آن نامه‌ای بود که از سوی ساترا به رسانه فیلیمو ارسال شد.

ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر) به عنوان نهاد نظارت بر نمایش خانگی، چندی پیش نامه‌ای به محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل شرکت فناوران ایده‌پرداز صبا (رسانه فیلیمو) ارسال کرد. نامه‌ای در خصوص سریال بی‌گناه که در آن آمده بود: ابهامات و سوالاتی در خصوص طرح به طور خاص پیرامون روابط محارم و همچنین روابط خارج از عرف اسلامی ایرانی و نوع شخصیت‌ها وجود دارد، لذا خواهشمند است در راستای مساعدت برای انتشار این محتوا و اخذ تصمیم نهایی در این خصوص، در صورتی که اثر تولید شده بر مبنای طرح مذکور است، اعلام فرمایید و در غیر این صورت طرح اصلاح شده و یا طرح بازنگری شده را برای بررسی مجدد در اسرع وقت ارسال کنید.

اکنون باید دید با توجه به ارسال این نامه از سوی ساترا آیا سریال بی‌گناه که تاکنون ۲۱ قسمت آن پخش شده است مجوز ادامه پخش می‌گیرد یا به زودی پخش آن در رسانه فیلیمو متوقف می‌شود. این سریال ژانری خانوادگی و درام دارد و به کارگردانی مهران احمدی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. سریال بی‌گناه مناسب افراد بالای ۱۲ سال است و تاکنون ۹۴ درصد از مخاطبان فیلیمو از تماشای آن رضایت داشته‌اند. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد.
بازیگران سریال بی‌گناه

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی،‌ شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف،‌ ویشکا آسایش در نقش مهتاب، مسعود رایگان در نقش استاد رشید فرشباف، رویا تیموریان در نقش ناهید،‌ مهرانه مهین‌ترابی در نقش ابریشم،‌ آتیلا پسیانی در نقش استاد کسرتی، ماهور الوند در نقش جانا، مهران احمدی در نقش عطا، نسرین نصرتی در نقش پروین فرشباف، هدیه بازوند در نقش یلدا فرشباف، مبینا طبایی در نقش کیانا، احسان معجونی در نقش سینا، باران احمدی در نقش سارینا،‌ نوید لایقی در نقش وحید منفرد، حسین پورکریمی در نقش سهراب فرشباف.
زمان پخش سریال بی‌گناه

سریال بی‌گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی یکشنبه‌های هر هفته ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. تاکنون بیست قسمت از این سریال درام و خانوادگی پخش شده است و برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است. سریال بی‌گناه جزو سریال‌های پرمخاطب ایرانی است. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد. خلاصه داستان سریال بی‌گناه

بهمن مردانی با بازی محسن کیایی که به دلیل نشر بیانیه دانشجویی تحت تعقیب است، به خارج از کشور رفته و از بعد ۲۵ سال به ایران باز می‌گردد. او در زمان بازگشت به دنیال عشق قدیمی خود، فروغ فرشباف با بازی شبنم مقدمی است. در نتیجه این اتفاق، ماجراهای جدید ایجاد می‌شود و رازهای پنهان شده خانواده فاش می‌شود. هر چند این سریال ژانری عاشقانه دارد اما به موضوعاتی مانند کلاهبرداری مجازی و شکاف نسلی نیز می‌پردازد. به همین دلیل این سریال جزو سریال‌های پرمخاطب در شبکه نمایش خانگی است. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید