تتر بخریم یا پرفکت مانی؟

 تتر بخریم یا پرفکت مانی؟

تتر

تتر صرفا یک رمز ارز دیجیتال در صرافی ها است اما به خاطر عملکرد عالی که دارد توانسته است در دسته بندی کوین هایی با قیمت ثابت قرار بگیرد و همین مسئله باعث شده تا تتر نیز همچون سایر ارزهای دیجیتالی به مرور زمان وارد دنیای واقعی شود. در صرافی exchangerpro.org شما میتوانید ارزهای کاملا معتبر را خریداری کنید.

ممکن است برای شما نیز سوال باشد که برای کارهای مالی خرید، خرید پرفکت مانی بهتر است یا تتر؟

قیمت استیبل کوین ها تقریبا ۱ دلار آمریکا است که یک قیمت تثبیت شده بوده و با لطف ذخیره ارزی در بانک های آمریکا عرضه و تقاضا شکل گرفته که این مسئله کمک خواهد کرد با روند تغییرات تتر به راحتی متوجه قیمت این رمز ارز شوید که به قیمت دلار در بازار آزاد بسیار نزدیک است.
پرفکت مانی چیست؟

تتر بخریم یا پرفکت مانی؟

پرفکت مانی هم شرکتی است که در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شد و بخشی از کمپانی Startup Research & Investments به شمار می آید. دفتر مرکزی این شرکت در کشور سوئیس بوده و محبوبیت خود را از سال ۲۰۱۱ میلادی بدست آورده است. این شرکت با ارائه اپلیکیشن هایی برای سیستم های مختلف همچون اندروید و آیفون توانسته جذابیت و محبوبیت بیشتری در بین کاربران بدست آورد.
مزایای Perfect Money

از آنجایی که برای خیلی از افرادی که به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده اند مهم است که اطلاعات جامع و مفیدی از تمامی ارزها داشته باشند، کسب اطلاع از این مسئله که تتر بخریم یا پرفکت مانی هم بسیار مهم و دارای اهمیت است.

ما به شما کمک میکنیم تا ارزی که برایتان مناسب است را انتخاب کرده و روی آن سرمایه گذاری کنید.
مزایای خرید پرفکت مانی

دریافت سود ماهانه
خرید راحت با استفاده از دلار، بیت کوین، یورو و طلا
تبدیل راحت به بیت کوین و بالعکس
انتقال ارز به صورت آنلاین
دریافت ارز به صورت دلار، یورو و …
خرید کالا یا خدمات از سایت‌های خارجی
قابلیت خرید برای کاربران ایرانی
هزینه نقل و انتقال پایین
تنوع ارزهای پشتیبانی شده
تحریم نبودن برای کشور ایران

تبدیل پرفکت مانی به تتر

تتر بخریم یا پرفکت مانی؟

پرفکت مانی که در حقیقت یک سیستم انتقال الکتریکی است، به کاربران خود این امکان را می دهد که بتوانند چندین ارز و دارایی را در حساب های بانکی خود نگه داری کنند. در واقع شرکت پرفکت مانی در تلاش است تا سهم بیشتری از بازار را در میان رقبای خود بدست آورند.

از خدمات بسیار مهمی که پرفکت مانی انجام می دهد، تبدیل کردن پرفکت مانی به تتر است که می توان این کار را از طریق صرافی های مشخص شده ای انجام داده و شما با مراجعه به این صرافی ها می توانید پرفکت مانی خود را به تتر تبدیل کنید.
تتر بخریم یا پرفکت مانی؟

شاید افرادی که مدت زمان زیادی است در دنیای دیجیتال فعالیت دارند، به خوبی این موضوع را بدانند که تتر نسبت به پرفکت مانی دارای عمر کمتری است و از زمان عرضه شدن این ارز تقریبا ۸ سال می گذرد. شاید به همین خاطر است که وب سایت هایی که در زمینه خرید و فروش تتر فعالیت دارند، نسبت به درگاه های پرفکت مانی تعدادشان کمتر است. این دقیقا یکی از نقاط ضعف تتر نسبت به پرفکت مانی است. از دیگر نقط ضعف تتر می توان به کارمزد کمتر آن نسبت به پرفکت مانی مخصوصا برای مبالغ پایین اشاره کرد که بیشتر بوده و عمدتا کارمزد کمتری دارد. بنابراین اگر قصد خرید اینترنتی تتر را از صرافی های معتبر دارید، نیاز است بدانید که قیمت نهایی آن بیشتر از پرفکت مانی است.

آنچه که اهمیت زیادی دارد و باید شما هم نسبت به آن مطلع باشید، این است که استفاده از پرفکت مانی به کاربر کمک خواهد کرد که تراکنش خود را به صورت آنی انجام دهد. این در صورتی است که انتقال و ثبت تراکنش با استفاده از تتر به چند دقیقه زمان نیاز دارد. به طور کلی هیچ تفاوت بزرگی بین تتر و پرفکت مانی وجود ندارد و هر دو آن ها با قیمتی نزدیک به قیمت دلار آزاد هستند. لازم است این مهم را هم بدانید که نگهداری از ووچر پرفکت مانی، نیازی به داشتن یک والت الکترونیکی ندارد.
چرا تتر بهتر است؟

افرادی که تمایل زیادی به خرید تتر دارند نیاز است بدانند که اصلا چرا باید تتر خرید. از مزیت های شاخص و مهم تتر موارد زیر هستند:

ثبات قیمت
امنیت بالا
سرعت انتقال بالا
مستقل بودن
گستردگی استفاده در سیستم های پرداخت
پایین بودن کارمزد معاملات

امنیت بالا

نسبت به دلار باید بگوییم که تتر یک پول مجازی است که از لحاظ ساختار شبکه ای، دارای امنیت بسیار بالایی است. تتر یک ارز دیجیتال است می توان آن را روی کیف پول های دیجیتالی نگه داشت.
مستقل بودن

برای انتقال حجم بالایی تتر می توان از حواله های بین المللی استفاده کرد؛ دلیل استفاده از آن نیز وجود مشکل تقاوت قیمت در زمان، ارسال و دریافت است.
پایین بودن کارمزد معاملات

اگر به جای دلار از تتر برای خرید و فروش و نقل و انتقالات مالی استفاده کنید، میزان کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد.
نتیجه گیری

افرادی که برای اولین بار تصمیم میگیرند در این بازار وارد شوند قطعا برایشان جای سوال است که خرید ووچر پرفکت مانی بهتر است یا خرید تتر؟! و اینکه بهتر است در کدام یک افتتاح حساب کنیم؟!

هیچ کدام را نمیتوان صد در صد تایید کرد و اعتبار هردو به یک مقدار است. تتر با توجه به شرایط نوسانی دلار در سطح دنیا، ممکن است به دلیل عدم پشتوانه و رکود اقتصادی و … سقوط داشته باشد. اما پرفکت مانی این ریسک ها را به دنبال را ندارد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید