اندروید ، بهترین سیستم عامل موبایلی در دنیا

 اندروید ، بهترین سیستم عامل موبایلی در دنیا

مایکروسافت در نیویورک روی صحنه رفت تا از محصولات جدید سری سرفیس رونمایی کند. سرفیس Duo، گوشی تاشوی مایکروسافت که از سیستم عامل اندروید بهره می برد.

مایکروسافت اخیرا  از یک سرفیس‌فون تاشو به نام سرفیس DUO رونمایی کرد که معلوم شد یک دستگاه اندرویدی است. اما این‌بار نه با پلت‌فرم موبایلی ویندوز بلکه با همه‌گیرترین سیستم عامل دنیا یعنی اندروید گوگل. سرفیس Duo مایکروسافت، دیزاین بسیار محبوب خانواده سرفیس را در دستگاهی با نمایشگر دوگانه و یک لولای ۳۶۰ درجه در وسط پیاده‌سازی کرده است.  سرفیس Duo، اولین هندست مایکروسافت است که با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود.

پانوس پانای، مدیر ارشد محصولات مایکروسافت، اخیرا گفته بود که بهترین سیستم عامل موجود برای دستگاه‌های موبایلی، اندروید است. آیا مایکروسافت استفاده از هر نوع ویندوز موبایلی را در گوشی‌های هوشمند متوقف کرده است؟

البته هندست تاشو سرفیس Duo، با مجموعه کاملی از اپلیکیشن‌های آفیس عرضه خواهد شد. ضمن اینکه مایکروسافت اخیرا همکاری نزدیکی با سامسونگ برای ارایه نرم‌افزارهایی مانند ورد، اکسل و سایر اپلیکیشن‌های شرکت بر روی گوشی‌های سامسونگ داشته است. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید که اگر نمی‌توانی دشمن‌ات را شکست دهی، از داخل آن را تسخیر کن. حالا به نظر می‌رسد که این ضرب‌المثل تبدیل به استراتژی جدید مایکروسافت شده است. اخیرا ارزش بازار شرکت، از گوگل پیشی گرفته و این موضوع نشان می‌دهد که حرکت مایکروسافت از عرصه گوشی‌های موبایل به سمت آفیس و فضای ابری، یک انتخاب مدیریتی هوشمندانه بوده است.

m y

Related post

دیدگاهتان را بنویسید