گوشی بیل گیتس کدام است، اپل یا سامسونگ؟

 گوشی بیل گیتس کدام است، اپل یا سامسونگ؟

بیل گیتس

افراد زیادی از قبل می‌دانند که بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت از گوشی تاشو سامسونگ استفاده می‌کند. این نیکوکار میلیاردر اوایل سال جاری فاش کرد که از گلکسی زد فولد ۳ به همراه یک رایانه شخصی قابل حمل استفاده می‌کند، اما اکنون او گوشی خود را به یک مدل جدیدتر از گوشی تاشو غول فناوری کره‌ای ارتقا داده است.

در جلسه جدید «هر چیزی از من بپرسید» ردیت، بیل گیتس فاش کرد که اکنون از گلکسی زد فولد ۴ استفاده می‌کند، که توسط رئیس سامسونگ، یعنی «لی جائه-یونگ»، در آخرین دیدارش از کره به او هدیه داده شده است. اساساً، همانطور که یکی از کاربران ردیت به آن اشاره می‌کند، بیل گیتس مستقیماً به سراغ رئیس سامسونگ رفته تا گوشی خود را ارتقا دهد.

همانطور که انتظار می‌رود، استفاده روزانه گیتس از گلکسی زد فولد ۴ شامل برنامه‌های مختلف مایکروسافت و Outlook (به عنوان جایگزین Gmail) می‌شود. همچنین این واقعیت که گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ می‌توانند به یک تبلت نیز تبدیل شوند، نیاز گیتس به این دستگاه را برطرف می‌کند.

هرچند ممکن است برخی افراد از این واقعیت که بیل گیتس به جای گوشی‌های اندرویدی مایکروسافت (مانند سرفیس دوئو ۲) از گوشی هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ استفاده می‌کند، هیجان زده باشند، اما این مسئله چندان شگفت آور نیست. زمانی که «ساتیا نادلا» در سال ۲۰۱۴ به عنوان مدیرعامل مایکروسافت مشغول به کار شد، تمرکز شرکت را از سخت‌افزار به خدمات نرم‌افزاری که در تمام سیستم‌های عامل محبوب از جمله اندروید کار می‌کنند، تغییر داد.

مایکروسافت همچنین شراکتی با سامسونگ دارد که طی آن، گوشی‌های هوشمند شرکت کره‌ای از قبل دارای چندین برنامه مختلف مایکروسافت هستند. در سال‌های اخیر نیز شاهد ارائه دسترسی رایگان به خدمات مایکروسافت در دستگاه‌های مختلف سامسونگ بوده‌ایم و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دو غول فناوری در سال‌های آینده به همکاری با یکدیگر ادامه دهند.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید