میوه درمانی علیه آنفولانزا را همین الان شروع کنید

 میوه درمانی علیه آنفولانزا را همین الان شروع کنید

وقتی میوه های مفیدی برای رفع سرماخوردگی در دسترس خود داریم چرا از داروهای شیمیایی در این زمینه استفاده کنیم توصیه متخصصین تغذیه در این زمینه چیست و چه میوه هایی برای درمان آنفلوآنزا به شما پیشنهاد میدهند

اسلام درخشان پور متخصص طب قرآنی و سنتی با اشاره به این که میوه‌هایی که خاصیت ضدویروسی بالایی دارند برای درمان آنفلوآنزا مفید هستند، اظهار کرد: سییب و مرکبات بهترین میوه‌های با خاصیت بالای ضدویروسی هستند و برای درمان آنفلوآنزا مفید هستند.  خوردن روزی یک بار دو عدد سیب، مصرف روزانه ۲ یا ۳ عدد لیموترش تازه به ویژه در کنار وعده‌های غذایی، انواع مرکبات، پرتقال، نارنگی، نارنج، گریپ‌فروت، انار، انجیر، آلبالو، شربت عسل و لیموترش تازه، کاهو، کلم، هویج، لبو، شلغم، انواع ترب‌ها شامل ترب قرمز، سفید و سیاه به مقدار کم، پیاز ، سیر و… برای درمان آنفلوآنزا مفید است.
درخشان‌پور تصریح کرد: استفاده از سالاد میوه‌ها و سبزیجات، میوه‌های پاییزی و زمستانی از جمله مرکبات و سیب، عصاره میوه‌ها، دمنوش‌ها، استراحت کافی، تغذیه سالم در وعده‌های غذایی مختلف از بهترین روش‌های درمان آنفلوآنزا است.  باید به این نکته توجه کنیم خوردن انگور برای آنفلوآنزا مضر است باید از مصرف انگور و خرمالو در این بیماران پرهیز کرد.
وی در پایان گفت: مصرف دمنوش‌هایی شامل پونه، پونه کوهی، بادرنج بویه، اسطوخودوس، آویشن، گل گاوزبان هر روز تا یک هفته برای درمان آنفلوآنزا مفید است. ویتامین C خاصیت بالای ضدویروسی دارد و بهترین ویتامین و ماده غذایی برای درمان آنفلوآنزا است. میوه‌ها، سبزی‌ها و مواد غذای که حای مقادیر بسیاری از این ویتامین هستند برای درمان آنفولانزا مفیدند.

 

m y

Related post

دیدگاهتان را بنویسید