شروع بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز به مناسبت کریسمس

 شروع بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز به مناسبت کریسمس

بازی های رایگان

با اعلام اپیک گیمز، رویداد کریسمس فروشگاه این شرکت همراه‌با تخفیفات عالی، عرضه بازی‌های رایگان و پاداش‌های دیگر شروع شده است.
A1-MCI

به‌تازگی شرکت اپیک گیمز جشن هدایای کریسمس فروشگاه خود را شروع کرده است. این رویداد تا ۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۵ دی ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت و قرار است هر روز یک بازی رایگان را تقدیم کاربران کند. در حال حاضر پیشنهاد رایگان فروشگاه اپیک گیمز به بازیکنان، بازی Horizon Chase Turbo به‌عنوان ادای احترام AQUIRIS به عناوین ریسینگ و آرکید دهه‌ی ۹۰ میلادی است. قبل از این بازی، Bloons TD 6 به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار داشت.

بازیکنان برای به‌دست آوردن این بازی‌های رایگان باید یک حساب اپیک گیمز در فروشگاه این شرکت باز کنند و برای اجرای بازی‌ها نیز به لانچر اپیک گیمز نیاز دارند. علاوه‌بر این، رویداد Holiday Sale 2022 اپیک گیمز از هم‌اکنون شروع شده و تا ۵ ژانویه ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت که در آن بیش از دو هزار بازی تخفیف‌های مختلفی تا سقف ۷۵ درصد را دریافت کرده‌اند. همچنین در جشن کریسمس فروشگاه اپیک گیمز شاهد عرضه‌ی مجدد کوپن‌های اپیک هستیم که استفاده از آن‌ها تخفیف ۲۵ درصدی برای بازی‌های با قیمت کامل اعمال می‌کند. خبر خوب این است که این کوپن‌ها محدودیت ندارند و تا پایان این رویداد قابل استفاده هستند.

از طرفی رویداد فروش زمستانی ۲۰۲۲ فروشگاه استیم قرار است از ۲۲ دسامبر (۱ دی) امسال شروع شود و تا ۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۵ دی ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت.

نظر شما درباره‌ی رویدادهای پایان سال میلادی فروشگاه‌های بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید