خرید از دیجی کالا بصورت قسطی

 خرید از دیجی کالا بصورت قسطی

گرانی کالاهای مختلف باعث شده تا خرید قسطی از سایت‌های مختلف مانند دیجی کالا  تبدیل به یک نیاز اساسی برای مردم گردد. البته تا به‌حال سایت‌های مختلفی این امکان را فراهم کرده بودند ولی حالا روشی به صورت رسمی توسط دیجی‌کالا ارائه شده که آغاز یک دوره جدید برای خرید اینترنتی خواهد بود.

خرید قسطی از دیجی‌کالا شاید خواسته بسیاری از کاربران ایرانی بوده و هست چرا که منبع استخراج قیمت برای آن‌ها، این فروشگاه اینترنتی بوده و به دلیل عدم وجود نقدینگی کافی، امکان خرید از این سایت را نداشتند. این امکان جدید توسط یکی از زیرمجموعه‌های این گروه راه‌اندازی شده و به صورت تخصصی امکانات مربوط به خرید اقساطی را برای مشتریان مهیا می‌کند.

دیجی پی نام مجموعه وابسته به گروه دیجی‌کالا است که یک اپلیکیشن مالی بوده و خدمات بانکی مختلفی به مشتریان ارائه می‌کند که حالا برای اولین بار، خرید اعتباری را هم فراهم می‌کند. این امکان برای نخستین بار توسط یک اپلیکیشن مالی ارائه می‌گردد که به نوبه خود اولین امکان خرید اعتباری اینترنتی در ایران نیز محسوب می‌شود. تاکید بر اولین سیستم خرید اعتباری آنلاین بدین معناست که این نوع از اعتباردهی متفاوت از خرید اقساطی مرسوم بوده و صرفا به اعتباردهی برای مشتریان می‌پردازد و با توجه به گستردگی کار دیجی کالا یک اقدام بسیار متفاوت محسوب می‌گردد. توجه بفرمایید این امکان هنوز راه‌اندازی نشده ولی به زودی با پوشش‌دهی در شهر تهران آغاز به کار می‌کند. دیجی کالا هنوز خبری در رابطه با فعالیت در دیگر شهرها ارائه نکرده است .

خرید اعتباری از دیجی‌کالا چگونه انجام می‌شود؟

۱- ابتدا بایستی اپلیکیشن دیجی‌پی را از طریق گوگل‌پلی، کافه بازار یا سایت رسمی این اپلیکیشن دریافت کرده و بر روی موبایل خود نصب کنید. اگر قبلا اپ دیجی‌پی را نصب کرده‌اید، بایستی به‌روزرسانی‌های لازم را انجام دهید.

۲- پس از دانلود نسخه جدید و یا به‌روزرسانی دیجی پی، به قسمت خرید اعتباری مراجعه کرده و وارد بخش درخواست خرید اعتباری شوید.

۳- اطلاعات مربوط به مشخصات بانکی و شخصی خود را طبق فرم درخواستی اپلیکیشن وارد کنید تا بررسی‌های لازم روی آن انجام شود.

۴- پس از اینکه بررسی‌های لازم توسط دیجی‌پی انجام شد، اعتبار برای شما شارژ خواهد شد و می‌توانید از سایت دیجی کالا و یا سایت‌های همکار دیجی‌پی اقدام به خرید نمایید.

شرایط تسهیلات اعطایی توسط دیجی‌پی به مشتریان:

اعتبار تخصیص داده شده در این اپلیکیشن نیازی به ضامن ندارد. به معنای دیگر اینکه سفید بودن شرایط بانکی و مالی شما معیار پرداخت تسهیلات است.

مقدار اعتبار تخصیص داده شده برای هر کاربر، ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. فعلا امکان پرداخت بالاتر وجود نداشته و احتمالا با توجه به سابقه کاربران، این امکان نیز فراهم خواهد شد.

پیش پرداخت لازم برای دریافت تسهیلات، ۳۵۰ هزار تومان بوده که کاربر در ابتدا می‌پردازد.

اقساط ۶ ماهه برای تسهیلات ارائه شده در نظر گرفته می‌شود. بازپرداخت این تسهیلات در قالب ۶ قسط یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومانی خواهد بود.

m y

Related post

دیدگاهتان را بنویسید