اینتر، شاگردان مورینیو را از اروپا دور کرد/ خیز بایرن مونیخ برای فتح بوندس‌لیگا

 اینتر، شاگردان مورینیو را از اروپا دور کرد/ خیز بایرن مونیخ برای فتح بوندس‌لیگا

شاگردان مورینیو

در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، رم در خانه مقابل اینترمیلان تن به شکست داد.

 

در چارچوب هفته سی و چهارم سری‌آ ایتالیا، رم در ورزشگاه المپیکو به مصاف اینترمیلان رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

 

اینترمیلان در این مسابقه نمایشی بسیار خوب داشت و توانست با گل‌های فدریکو دی‌مارکو و روملو لوکاکو به برتری دست یابد.

 

دیبالا و آبراهام، 2 ستاره تاثیرگذار مورینیو در این مسابقه نیمکت نشین بودند و در دقایق 71 و 75 وارد زمین شدند ولی نتوانستند باعث پیروزی تیمشان شوند.

 

مورینیو با این شکست از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شد. رم با 58 امتیاز در جایگاه هفتم ایستاد.

 

اینتر اما با 63 امتیاز به رده چهارم صعود کرد و جای میلان را گرفت.

 

***

 

بایرن مونیخ برای فتح بوندس‌لیگا خیز برداشت

باواریایی‌ها با کسب یک پیروزی مهم خارج از خانه برابر وردربرمن حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا افزایش دادند.

مسابقات فوتبال جهان در 16 اردیبهشت 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان امشب (شنبه) بایرن مونیخ صدرنشین میزبان خود وردربرمن را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشید.

 

 

سرژ گنبری در دقیقه 62 و لروی سانه در دقیقه 72 گل‌های بایرن مونیخ را در این بازی به ثمر رساندند و اشمیت در دقیقه 87 یکی از گل‌های خورده را برای تیم میزبان جبران کرد. شاگردان توماس توخل با کسب سه امتیاز این بازی ضمن کسب نوزدهمین برد فصل‌شان 65 امتیازی شدند و فاصله خود را با بوروسیا دورتموند رده دومی به چهار امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقی است.

 

در آخرین بازی هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، فردا شب از ساعت 19 به وقت تهران بوروسیا دورتموند میزبان ولفسبورگ خواهد بود.

 

باواریایی‌ها در سه هفته پایانی بوندس‌لیگا به ترتیب میزبان شالکه، پذیرای لایپزیگ و میهمان کلن هستند و این در شرایطی است که دورتموند بعد از نبرد با گرگ‌ها، میزبان مونشن‌گلادباخ، میهمان آگزبورگ و میزبان ماینتس خواهند بود.

 

***

 

پیروزی لیورپول مقابل برنتفورد در شب نیمکت‌نشینی قدوس

قرمزپوشان مرسی‌ساید با کسب یک پیروزی خانگی برابر برنتفورد که هافبک ایرانی‌اش را روی نیمکت نشانده بود، امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگه داشتند.

 

در آخرین بازی شب نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) در ورزشگاه آنفیلد تیم‌های فوتبال لیورپول و برنتفورد برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با برتری یک گله میزبان مرسی‌سایدی مقابل تیم سامان قدوس به پایان رسید.

 

تک گل دقیقه 13 محمد صلاح کافی بود تا شاگردان یورگن کلوپ در ادامه نتایج خوب اخیر خود، سه امتیاز این بازی را هم از آن خود و ششمین برد متوالی‌شان در لیگ برتر و هشتمین بازی بدون باخت خود در این رقابت‌ها را ثبت کنند.

 

از آن مهمتر اینکه لیورپول با کسب پیروزی در سی‌و‌پنجمین بازی فصل خود 62 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده پنجم جدول، فاصله‌اش را با منچستریونایتد رده چهارمی به تنها یک امتیاز کاهش داد. البته این در شرایطی است که منچستریونایتد 33 بازی انجام داده است. با این حال، کاهش اختلاف امید کلوپ و شاگردانش را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان زنده نگه داشت.

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید